marți, 23 august 2011

FEMEIA

 Un mullah vru să-şi protejeze fiica de pericolele vieţii. Când  veni vremea şi ea se făcu o adevărată floare a frumuseţii, el o luă deoparte şi îi vorbi despre josnicia şi răutatea lumii. „Draga mea fiică, zise el, ţine minte ce-ţi spun. Toţi bărbaţii vor un singur lucru. Bărbaţii sunt vicleni. Ei pun capcane oriunde pot. Nu-ţi dai seama cum te afunzi tot mai adânc în mlaştina dorinţelor lor.  Vreau să-ţi arăt calea nefericirii. Mai întâi, bărbatul se dă în vânt după cele mai bune trăsături ale tale şi te admiră. Apoi, te invită să ieşi cu el. Apoi, amândoi treceţi pe lângă casa lui, iar el menţionează că vrea doar să-şi ia haina. Te întreabă dacă nu ţi-ar plăcea să intri în casă cu el. Sus, te invită să iei loc şi-ţi oferă un ceai. Amândoi ascultaţi muzică şi, la momentul potrivit, se aruncă dintr-o dată asupra ta. Astfel, tu eşti violată, şi noi suntem violaţi, mama ta şi cu mine. Familia noastră este violată şi buna noastră reputaţie este pierdută.”
Fetei îi merseră cuvintele tatălui drept la inimă. Ceva timp după aceea, urcă sus la tatăl ei şi zâmbi mândră: „Tată, îl întrebă ea, eşti oare profet? De unde ai ştiut cum se întâmplă totul ? A fost exact aşa cum mi-ai descris. Mai întâi mi-a admirat frumuseţea.  Apoi, m-a invitat în oraş. Ca prin coincidenţă, am trecut pe lângă casa lui. Apoi bietul băiat a observat că-şi uitase haina. Şi, ca să nu fiu singură, m-a invitat să intru în apartamentul său. Cum cer bunele maniere, mi-a oferit ceai şi a luminat ziua cu o muzică frumoasă. În acel moment, m-am gândit la cuvintele tale şi am ştiut exact ce se va întâmpla. Dar vezi, sunt vrednică să-ţi fiu fiică. Când am simţit că se apropie momentul, m-am aruncat asupra lui şi l-am violat, pe el, pe păriţii lui, familia, buna reputaţie şi stima lui!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu