marți, 20 septembrie 2011

BEAUTY&THE BRIEFCASE

Lane Daniels este o jurnalistă de modă implinită,a cărei viaţa se schimba colosal dupa publicarea articolului "cariera dragoste" in revista Cosmo.Editorul revistei Cosmo ,Kate îi place povestea şi îi da Lanei şansa de a o publica.Ea vrea ca Lane,să obţină o slujbă,şi să se intălneasca cu cat mai mulţi bărbaţi de afaceri.Ea reuşeşte si intră in pielea unui alt personaj pentru a se inspira pentru poveste. La noul loc de muncă,Lane,sub acoperire,îi intalneşte pe Liam,Seth,John şi Tom.In sfarşit,Lane,pe langa multe intîlniri cu diferiţi barbaţi,multe eşecuri şi multe rublici completate in articol,este pe cale sa descopere dragostea adevarata. Va putea ea să descopere dragostea dar să fie împlinită pe plan profesional?
   UN FILM PE GUSTUL MEU,O FEMEIE CU MULT PESTE GUSTUL MEU CARE SEAMANA LEIT CU CINEVA,CU CARE AM AVUT O" IESEALA" ....ACUM CEVA MAI MULT TIMP IN URMA.
   DAR NU ASTA E IDEEA....CI FAPTUL CA FEMEIA ISI CAUTA UM MODEL DE BARBAT NUMAI DE EA INCHIPUIT CARE TREBUIE SA INDEPLINEASCA VREO 10 CONDITII STRICT NECESARE(CREDE EA).....SE INDRAGOSTESTE DE UN ASEMENEA BARBAT...CARE INDEPLINESTE CELE 1O CONDITII SI EA CREDE CA ACESTA  ESTE "ALESUL"......
     PANA LA URMA AJUNGE SINGURA LA CONCLUZIA CA OMUL CARE IL IUBESTE CU ADEVARAT NU CORESPUNDE NICI MACAR UNEIA DINTRE CONDITIILE FARA DE CARE NICI NU CONCEPEA SA INCEAPA O RELATIE
 O FEMEIE PERFECTA DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE CARE-MI REAMINTESTE DE O "IDILA"...APROAPE LA FEL DE PERFECTA CA SI ACEASTA ACTRITA....S-A INTAMPLAT ACUM CEVA TIMP IN URMA...INCA SI ACUM NU-I POT UITA CHIPUL,GESTURILE,FELUL DE A VORBI......CE MAI TRECE TIMPUL ASTA..SI CE APROAPE AM FOST.
AM SCOS DIN SUBTITRARE CEVA FOARTE INTERESANT,CEEA CE VA REALIZA IN FINAL PERSONAJUL PRINCIPAL FEMININ :
Ce s-a întâmplat cu adevãrat
ar putea sã nu aibã un final fericit,
 dar dragostea nu se întâmplã
unor fetelor cã mine.
 Fetele care îsi clãdesc sperantele
în baza unor vise complicate.
 Adevãrul este cã toatã lumea are probleme,
 sii poate sã-mi creez un tip perfect în minte
 este cea mai mare problemã dintre toate.
 Am mers cu fantoma omului meu magic.
 M-a hãituit, m-a împiedicat
sã recunosc o lume de oportunitãti
 care era chiar în fata mea.
 Ura mea fatã de Liam
s-a stins în cele din urmã.
 La urma urmei, mi-a oferit ceea ce voiam.
 Fiecare fantezie
pe care o poate avea o fatã.
 O imagine idealizatã a ceea ce îmi imaginam
cã ar trebui sã arate dragostea.
 Dar perfecþiunea nu existã.
 Dragostea este pentru oamenii
care sunt reali
 si suficient de inteligenti
sã-si deschidã inimile si mintile,
 si care realizeazã cã o relatie adevãratã
este fantezia finalã.
 Nu am gãsit acea relatie, încã,
 dar m-am scuturat de umbra
tipului meu magic si m-am regãsit.
 Cred cã este un bun început.
 As spune sã scrii adevãrul.
 Da, nimic altceva în afara adevãrului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu